lørdag 16. januar 2010

God helg!

Då va det helg igjen og ej må ærlig innrømme at ej e inne i eit skikkelig bloggtørke :s
Ej som starta det nye året med å love at det skulle bli bedre framover!
Derfor ville ej sei god helg og beklage med å dele den eine hortensiaen min, syns den e fin, sjøl om det ikkje kjeme so bra fram på bilde!



I dag he vi prøvd å baka litt. Ikkje verst når mamsen(min) kjeme å laga verdens BESTE aniskRingle-deig (eller kLingre-deig?). Kringlene blei kjempe gode og halvparten av baksten e snart BORTE!:)


Nyt dei den som vil:)




Å "maule" varme, rykande ferske kringle blei en hit i dag, på dinne fine lørdags formiddagen.
Å gleda va stor når ho fekk hjelpe til å bake ilag med mormor og mamma:)

Trur tuppelura e på god vei til å bli en good bakar:) ho eelska å bake og takka mamsen so hjertelig kvar gong ho får bake.. vanlig samtale under baking mellom tuppelura og mamsen:
- Mamma..? tusen takk...
- Versegod lille venn, men ka takka du for?
- For at jeg fikk lov å bake!!

Selfølgelig blir mamsen rørt og føle ej he verdens mest takknemlige jente! Å de he ej:))
So det va litt i frå oss dinne helga..

Versegod å forsyn dokke:



Takk for besøket og velkommen tilbake! Håpe det smakte:)

3 kommentarer:

  1. nydelig Horensia og bakverket så deilig ut..
    Ha en herlig søndag

    SvarSlett
  2. Så koselig kommentar jeg fikk på bloggen min, det setter jeg pris på. Jeg må legge deg til i min bloggliste og får følge deg videre fremover.

    SvarSlett
  3. Herlig, skjønne, lille M!
    De er bare til å spise opp!!!

    Så flott headderen din har blitt. Stadig endring nå... hihi, fått skikkelig dreisen på det ;)

    Håper du er frisk og rask igjen. Skal vi ta en middag igjen en dag? Planlegge litt bedre så det ikke bare blir kaos og pannekaker tjukke som skosåler... fnis!
    Vi er smittefrie også nå :D

    ♥ ♥ ♥

    SvarSlett