lørdag 6. november 2010

Med ønske om ein fin laurdag


Ein laurdag med innekos, uten mas og kjas e gullverdt!
Ute haglar og sluddar det og inne drikk vi kakao, spelar spel og kosar oss.


Eit lite bilde frå loftstova sneik sej med


                      


Ej blei so lei av nåken sofaputer som ej he, so ej fann ut at dei trengde ei fornying.
Prosessen var enkel og resultatet blei bra.

Før


Etter


Tidleg krøkast sei ej berre.
Storesysta på snart tre og eit halvt år ligg på sofaen på si datamaskin og bloggar,
slik som mamma:p


Med dette ønske ej dokke alle ei goood helg vidare!!:)

5 kommentarer:

  1. Se der ja, det satt på putene. Så bra!
    Kjempekoselig loftstue. Jeg synes det er godt å ha en slik plass og trekke seg tilbake på.

    Herlige lille snuppa!

    Vi skal feire Marius i dag, så nå sitter jeg og slapper litt av etter matlaging og borddekking.

    Kos dere♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gull nr. to. Såg et bilde av deg, gravid, da jeg kikket igjennom bloggen for litt siden, og har ikke fått med meg at gullet alt er kommet.

    Flott med kongler på lysfatet!!! Og putene blei kjempefine!

    Koselig med "so, ro.."-verset på bloggen din. Den hørte jeg mye som liten, og barna mine får høre det av meg:-)


    ha ei flott helg!

    SvarSlett
  3. Hehehe:)
    Herlige,søte lisje bloggaren da:)

    Kjempe fint hos deg♥
    Å putene..Ah!Me like:)

    Takk for gode ord frå deg♥

    Nyt resten av helga:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  4. Så koslig det e med dåkke da!!! Og kjempearti bilde av M! Skal tidlig krøkast ja! Håpe alt e bra med alle 4!

    SvarSlett
  5. Fin blogg du har ;-) Hit kommer jeg gjerne tilbake. De putene ble kjempeflotte!

    SvarSlett