fredag 19. mars 2010

En award tikket inn!


Fekk dinne flotte awarden med den kjekke jenta bak bloggen This is my world, tusen takk Sybell:)
Med awarden fylge det ei utfordring om å nevne 7 ting om mej sjøl som kanskje ingen i blogglandia veit om:)

1. Den største og beste gleda en kan få, at vi venta baby og tuppelura skal bli storesyste!:)

2. At ej e utdanna sjukepleiar.

3. Ej he spelt fotball sida ej va 5 år og begynte på miniknøtte!("la opp" for ca 5 år sida)

4. At ej he prøvd mej på "idol" i 2004. (Men kom ikkje gjennom nålauget)

5. Ej e en ræsar på å snakke i søvne :p gjerne gresk!(?)

6. Ej he, som i forrige svangerskap fått dilla på honnikorn med bringebær biola!

7. Syns Sauen Shaun e utrulig artig! (dokke som he små unga veit sikkert ken de e?)

Det var det! So klarde ej å grave fram 7 ting, må sei ej såg på det som ei større utfordring enn det egentlig va!

Velge å sende awarden vidare til tre kreative og inspirasjonsrike blogga:

COSMOS

Villa Luftslottet

Drømmen om en eplehage

2 kommentarer:

  1. Grattis med Award, den fortjener du
    Og tusen takk for at du vil sende en videre til meg, men dessverre har jeg bestemt meg for å ikke legge ut Award på bloggen min. Håper det er ok
    Men altså VELDIG koselig at du tenkte på meg

    klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så koselig, tusen takk for at akkurat jeg fikk den ♥

    Og takk for i går, det var kjempekoselig. -som vanlig ;)

    Ha ei fin, fin uke.
    Her skal vi se film nå. Det er ikke ofte så jeg gleder meg.

    Klem og kos ♥

    SvarSlett